Ontdek snel ons laatste magazine

    Allereerste inspiratiesessie bij Naturana is een feit

    22/02/2019

    Naturana organiseerde op 4 februari een allereerste inspiratiesessie voor haar klanten. Tijdens de sessie werd er uitgebreid de tijd genomen om retailers op de hoogte te brengen van hun nieuwe wintercollecties voor 19/20, gezien daar tijdens de beurs vaak minder tijd voor is dan gewild. 

    De inspiratiesessie vond begin februari plaats, vlak voor de vakbeurzen. Op deze manier konden de Naturana-klanten goed voorbereid naar de beurs gaan. De winkeliers konden er ideeën met elkaar uitwisselen, maar ook vragen stellen aan de verantwoordeljken van Naturana.

    Door het succes van deze inspiratiesessie, plant het agentschap om dit elk seizoen te organiseren.

    Peter Artz, vertegenwoordiger van Zuid-Nederland en België, aan het woord: "Zoals alles wat je voor de eerste keer doet, is het begin spannend. Zo ervoer ik ook onze eerste Naturana inspiratiesessie in ons volledig vernieuwde showroom. Doordat dit idee spontaan opgekomen was, was de reactietijd voor onze klanten erg krap. Desalniettemin mochten we een enthousiaste groep van zes mensen ontvangen. Een presentatie van onze collecties Naturana, Cybéle en onze nieuwe aanwinst JOOP! leverde boeiende gesprekken tussen de ondernemers op. Het in een relaxte sfeer uitwisselen van ideeën, ervaringen en inspiraties was hetgeen we voor ogen hadden en ik heb de indruk dat dit aardig tot stand is gekomen. We hopen u dan ook op de volgende inspiratiesessie te kunnen begroeten."

    Ook de winkelier zelf werd aan het woord gelaten, in dit geval de Nederlandse Krista Peereboom van Belles Dentelles: “Maandagochtend om 10:00 uur werden wij verwacht in de vernieuwde showroom van Naturana voor een inspiratiesessie. We kregen uitleg over de verschillende soorten lingerie en nachtkleding van de merken Naturana en Cybèle, maar ook Blue Label by Naturana kwam aan bod. Tevens lanceerde Naturana haar nieuwe merk JOOP! Juist over deze laatste wisten alle betrokkenen niet veel. We konden deze mooie collectie bekijken en aan een kritische blik onderwerpen. De klanten die Cybèle schrijven, zullen vast en zeker geïnteresseerd zijn in JOOP! en omgekeerd. Rond half 1 kregen we een lekkere en overdadige lunch aangeboden. Na de lunch was er nog voldoende tijd en gelegenheid om alle producten naar behoren te bekijken.”

    Noteer alvast 5 augustus 2019 in uw agenda voor de volgende inspiratiesessie. Informatie over inschrijving volgt later dit jaar.