Ontdek snel ons laatste magazine

Ga op leerrijke tweedaagse door Stockholm met Mode Unie en Nightingale

09/05/2019

Mode Unie en Nightingale slaan de handen in elkaar om jullie, moderetailers, in november een baanbrekende inspiratietour te bezorgen door het innovatieve Stockholm.

In de Zweedse hoofdstad gedijen zowel mode-, design- als restaurantconcepten als nooit tevoren en worden nieuwe, creatieve ideeën dagdagelijks gerealiseerd: de perfecte plek voor retailers om geïnspireerd te raken voor wat retail in de toekomst zal brengen.

Tijdens deze inspiratietour zal je als lingerie- en fashion retailer de meest toonaangevende retailconcepten ontdekken, eten bij inspirerende restaurants en ook de lokale cultuur opsnuiven. Een extra workshop op 2 december is inbegrepen in het pakket, om de bezochte concepten en ideeën onder begeleiding te bespreken.

Wie is Nightingale? 

Voor deze inspiratietour werkt Mode Unie samen met Nightingale, een experimenteel marketingbureau dat zich richt op het verbinden van winkels met diens huidige en toekomstige consument in een continu veranderende markt. Ze zijn gespecialiseerd in lifestyle communicatie en strategie. Hun hoofdkantoor is gevestigd in Antwerpen en zijn actief in de Benelux en andere Europese hoofdsteden.

Praktisch

Data

18 & 19 november 2019 voor lingeriedetaillisten
25 & 26 november 2019 voor mode retailers

Tarieven

Leden van Mode Unie of Fedelin: 1.190 euro (ex. btw) per persoon.
Niet-leden: 1.400 euro (ex. btw).

Inbegrepen

Ontbijt, lunch, diner, hotel, vlucht, professionele begeleiding en after-workshop op 2 december.

KMO-portefeuille is niet mogelijk voor deze tour. Mode Unie heeft hier daarom zelf al een korting in de prijs verrekend.


Meer weten of inschrijven? Contacteer Mode Unie dan via info@modeunie.be.

Categorieën: