This is Us: de SS20 campagne van Passionata
02/07/2019
Tijdens AW19 presenteerde Passionata Art of Now, een campagne die stond voor ‘leven in het moment’ en die het hedonistische DNA van het merk tot uitdrukking bracht. Dit seizoen wordt er echter naar gestreefd om het merk een stem te geven via twee hedendaagse persoonlijkheden.
Veel meer dan een mindset, drukt de SS20-campagne een beweging uit. Meer dan een vakantie, documenteert het een reis. Door de twee persoonlijkheden toe te staan om zichzelf te uiten, hun reizen te documenteren en hun mening te uiten, vangt Passionata een portret van een generatie. Via beeld, woord en lied wordt een collage van vandaag gecreëerd, waarbij Gabriette en Flora uitgenodigd worden om hun eigen authentieke verhalen te vertellen. ‘This is us’ is de slogan voor deze lingeriecampagne.
Wil je graag onze nieuwsbrief ontvangen?
Aphrodite PRO stuurt maandelijks een nieuwsbrief uit naar de hele sector. Wil je die graag ontvangen? Schrijf je snel in via onderstaande link.