Ontdek snel ons laatste magazine

Huber Group neemt Franse premiun herenmerk HOM over

21/01/2015

Na 28 jaar met de Triumph Group, sluit het merk HOM zich aan bij de HUBER Group. 

Deze zet komt voort uit de ambitie van Triumph International om haar merkenportfolio te heroriënteren op de grootste wereldwijde merken en uit de intenties van de HUBER Group om hun activiteiten uit te breiden in de premium herenondergoedmarkt.

Deze overname opent voor Huber, een niet-beursgenoteerd Oostenrijks familiebedrijf dat ondergoed, pyjama's en badmode produceert en distribueert, de deur naar de chique herenmarkt.

„Door de reputatie, distributiekanalen en het imago van het merk HOM kan Huber toegang krijgen tot de Franse en Aziatische markten”, aldus Regine Weimar, Managing Director van HOM SA. „In ruil daarvoor zal Huber investeren in onze ontwikkelingsstrategie en ons blijven voorzien van toegang tot een zeer concurrerende productiemogelijkheid van goede kwaliteit”, concludeert ze.

Op zijn beurt kan ook HOM profiteren van Huber’s eigen distributienetwerk met name in de Verenigde Staten, om het merk HOM verder te ontwikkelen.